fotobooth360

De perfecte photobooth voor op de beurs!

Beurzen zijn dé plek om je bedrijf in de schijnwerpers te zetten en nieuwe contacten te leggen. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw stand niet opgaat in de massa? Simpel: met onze Photobooths, zowel de 360-graden variant als de Photobooth Zuil!

360-graden Photobooth​

Deze eye-catcher is niet zomaar een camera. Bezoekers stappen op het platform waar een camera omheen draait, waardoor er een unieke video ontstaat. Ideaal voor dynamische product demonstraties, om de jonge doelgroep aan te spreken of om de sfeer van de dag vast te leggen. De photobooths worden volledig gebrand naar jullie bedrijf zodat de bezoekers een herinnering aan jullie bedrijf meenemen.

Photobooth Zuil

Deze veelzijdige zuil is de perfecte photobooth voor op de beurs en biedt mogelijkheden voor foto’s, video’s en GIF’s. Met de optie voor background removal kunnen gasten zichzelf zelfs plaatsen in een setting die past bij jullie bedrijf of product.
Andere speciale functies zijn:

  • Enquête: stel een enquête naar wens in om op een leuke en interactieve manier data te verzamelen van de bezoekers.
  • E-mail lijst: wanneer bezoekers digitaal beelden naar zichzelf sturen dan doen zij dit via e-mail. Vervolgens ontvangen jullie al de emails om toe te voegen aan een mailinglijst, extra marketing!
  • Digitaal album: achteraf ontvangen jullie al de beelden die er zijn gemaakt om te gebruiken voor social media bijvoorbeeld.
  • E-mail marketing: de mail die bezoekers naar zichzelf sturen kan aangepast worden om extra reclame aan toe te voegen.

Cijfers van photobooth zuil

In totaal zijn er meer dan 2000 mensen op de foto gegaan tijdens de Comic Con in de Jaarbeurs in Utrecht. Dat zijn 2000 extra mensen die naar je stand toe komen en met je in gesprek gaan na het maken van een foto of video. Daarnaast nemen zij herinneringen mee naar huis met jullie bedrijf daarop.

Waarom de photobooth voor op de Beurs?​

  • Trek meer bezoekers: Niets trekt mensen meer aan dan de mogelijkheid om leuke en gekke foto’s of video’s te maken.
  • Merkbeleving: Beide photobooths kunnen volledig gepersonaliseerd worden. Van het uiterlijk van de zuil tot de digitale achtergronden, alles kan in lijn zijn met jouw merkidentiteit.
  • Directe Engagement: Bezoekers kunnen hun creaties direct delen via social media, wat zorgt voor meer online zichtbaarheid van jouw merk.
  • Data-verzameling: Je kunt e-mailadressen verzamelen voor toekomstige marketingcampagnes wanneer gasten ervoor kiezen om hun foto’s of video’s per e-mail te ontvangen.
  • Unieke Content: De gemaakte foto’s en video’s kunnen niet alleen door de bezoekers, maar ook door jou worden gebruikt voor toekomstige marketinguitingen.
  • Networking: Terwijl mensen wachten om de photobooth te gebruiken, heb je de ideale kans om een gesprek aan te knopen en je zakelijke netwerk uit te breiden.
  • Plezier: Last but not least, het is gewoon erg leuk. Een lach op het gezicht van je bezoekers is goud waard.

Met onze 360-graden photobooth en de veelzijdige Photobooth Zuil wordt jouw beursstand ongetwijfeld de talk of the town. Wil je meer weten? Neem dan snel contact op!

Benieuwd naar de prijzen? Klik dan hier

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *